måndag 7 mars 2011

Nu får det vara nog!



Konstaterar att det var två månader sedan som jag skrev ett inlägg på denna blogg. Skall jag lägga ner och skita i det här eller. Den spontana känslan är att det får vara nog. Men vid närmare eftertanke så blir det tvårtom. Jag skall intensifiera mitt skrivande och verkligen skärpa upp mig. Har haft 4 dagars sportlov med fru och yngste son och i år gick färden till Frankrike. På tre dagar besökte vi tre länder, Italien, Frankrike och Monaco. Det främsta skälet till denna resa var att besöka cirtusfestivalen i staden Menton nära den italienska gränsen och nära Nice och Monaco. Festivalen har hållits i 78 år årligen och många ton apelsiner och citroner används för att bygga dessa fantastiska skapelser som ni ser här bredvid.
Nu är man tillbaka i verkligheten och två dagar med våra regionchefer väntar ute på Sånga Säby för att stämma av organisationsförändringen och hur den löper.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar