lördag 10 september 2011

NYSTART:::

NYSTART...

Skrivandet har legat nere en längra tid. Det beror på flera orsaker tidsbrist men inte minst att jag har haft annat att tänka på det senaste halvåret. Efter nästan 17 år som förbundschef på Studieförbundet Vuxenskolan har jag kommit fram att det är dags att försöka hitta på något annat. Organisationen genomgår en kraftig förändring och som kommer att påverka även den nationella nivån som jag operativt har ansvarat för. Med en ny organisation och inriktning har jag funnit att det är dags att lämna över till någon annnan. Det är styrelsen och jag överens om. Givetvis har det funnits tillfällen där styrelsens ledning och jag haft olika uppfattningar om den nya inriktningen och det har påverkat beslutet. Nu får jag tillfälle förhoppningsvis att ägna mig åt andra saker och inte minst kunna få tid att skriva här......

1 kommentar:

  1. Kul - ser fram emot att följa din blogg framöver. Fortsätt med att kommentera aktuella händelser och företeelser i samhället! Det behövs!

    SvaraRadera